Stichting Kinderkampen Havelte

29 januari 2020

De eerste vergadering is weer een feit! De voorbereidingen zijn dus weer begonnen. De komende maanden zullen we er alles aan doen om weer een fantastisch kamp voor jullie te organiseren!

24 februari 2020

De voorbereidingen zijn weer in volle gang. Sponsoren worden benaderd en er wordt een activiteitenprogramma opgesteld. In de Kei en in de Westervelder heeft een stuk gestaan over het zomerkamp. Wij zijn nog steeds op zoek naar sponsoren om ons kamp tot een succes te maken. Daarnaast is het ook mogelijk om een kind te sponsoren. U betaalt dan het bedrag voor een kind voor wie het niet mogelijk is om weg te gaan. Mocht u hiervoor geïnteresseerd zijn of nog vragen hebben, wees dan vrij om een mail te sturen.

Update in de Coronatijd.

Het zomerkamp van 2020 gaat dit jaar niet door vanwege het Coronavirus. Het wordt voor ons te lastig om te veiligheid van zowel de kinderen als leiding te garanderen.

Wij vinden het erg jammer!

Het leidingteam wenst iedereen een veilige en gezonde zomer toe.

Contact

Voor meer informatie over Stichting Kinderkampen Havelte: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..